Telefoane mobile rezistente la socuri si intemperi OUTDOOR/SUPRAVIETUIRE

Nokia 3720 Classic Outdoor

549,00 RON

telefon  mediu intradevar, dar mult peste multe telefoane cu pretentii si bani multi!
semnal bun
convorbiri de calitate
lanterna uimitor de puternica
soft stabil , un pic cam lent in agenda
bateria 2-3 zile conv peste 1 ora pe zi
materiale de calitate ( l am forjat si nu prea are urme de uzura)
testat la socuri si in ploaie puternica -rezistent fara probleme
pret rezonabil
dezavantaje
un pic prea mare
butoanele de volum greu de folosit
nu are gps

comentariul meu

Un telefon bun dupa cum spun prieteni mei de la BUSHCRAFT ROMANIA   http://bushcraft.ro/2011/06/telefon-outdoor-nokia-  cica l-au testat serios si tine la tavaleala.Asa ca daca va place muntele, padurea si aventura nu ezitati sa-l achizitionati.Eu am un Samsung galaxy 5 cu sistem de operare Android eclair 2.1 .Prin ce socuri a trecut telefonul meu numai el stie.Cred ca numai pe ciment a cazut de 10 ori.Foarte rezistent ieftin si bun.Am fost plecat la mare in ciuda impotrivirilor mele.Eu am boala muntelui acolo as trai toata viata departe de nebunia din orase.Dar daca ai proasta inspiratie sa te insori tre sa te tarasti dupa familie nevasta copii  alea,alea.Asa ca am ajuns la mare.Blogurile le-am tinut cu piticania de telefon se poate daca ai internet (wordpress apk) eu am un gigabyte la banditi de la Vodafone.

ALTE TELEFOANE OUTDOOR

Samsung B2100

Samsung B2100 Xplorer, rezistent la şocuri şi scufundări

Samsung B2100 Xplorer, rezistent la şocuri şi scufundări

Samsung B2100 Xplorer este cel mai nou telefon lansat de producătorul coreean. Ceea ce îl scoate în evidenţa este rezistenţa de care dispune în diferite situaţii neplăcute sau intemperii ale naturii.B2100 Xplorer este rezistent la şocuri, zgârieturi, praf şi temperaturi extreme. De asemenea, se descurcă bine şi sub apă, dacă nu ajunge prea departe. Rezistă 30 de minute sub apă, dacă nu depăşeşte adâncimi mai mari de un metru .

Samsung B2100 Xplorer Samsung B2100 Xplorer

Dincolo de aceste caracteristici, Samsung B2100 Xplorer este un telefon destul de modest. Se poate lăuda doar cu o cameră foto de 1.3 MP, un ecran de 1.8 inch cu rezoluţie de 120 x 160 pixeli, bluetooth, radio şi slot microSD.

va costa aproximativ 100 de euro.

Sonim XP1, cel mai rezistent telefon din lume

Sonim XP1 este, conform producătorului Sonim Technologies, cel mai rezistent telefon din lume. Pentru a dovedi acest lucru, compania americană invită bloggerii şi jurnaliştii europenii să-l tortureze cât pot de tare pentru a-i testa rezistenţa la şocuri. Ba chiar mai mult, producătorul promite garanţie necondiţionată timp de 3 ani.Indestructibilul Sonim XP1 poate fi aruncat de la etaj, scufundat în substanţe toxice, lovit cu ciocanul şi călcat cu maşina.Ultima ipostază o poţi urmări în filmuleţul de mai jos.Nu ştim cât va costa sau când va fi disponibil în România, cert este că începând de azi poate fi găsit în Suedia.

Sonim XP1Sonim XP1, cel mai rezistent telefon din lume
This entry was posted in Uncategorized and tagged , . Bookmark the permalink.

Lasă un răspuns

