YETI SUPRAVIETUITORUL ROMAN

.YETI SUPRAVIETUITORUL ROMAN

Este vorba despre un roman care traieste (sau traia din cate am inteles din comentarii) singur in munti de foarte multi ani. Un om pentru care natura este familia si acasa.

M-a impresionat tare multe si m-a pus pe ganduri. Adunam kit-uri si scule ca sa stam o noapte in padure si omul asta sta de 20 si ceva de ani doar cu hainele de pe el.

M-am amuzat foarte tare cand m-am uitat in jurul meu prin camera si am vazut cei 4 rucsaci, kiturile de aprins focul, cele 2 topoare, duzina de cutite, cratitele si cutiutele, cei 4 saci de dormit, cele doua bivibag-uri (sau suprasaci) si alte tampenii.

Ne-am pierdut in civilizatie :)))).

Va recomand sa va uitati. E tare simpatic omul si are vorba frumoasa. Plus ca „e de bushcraft”🙂.

Acest articol a fost publicat în SUPRAVIETUIRE IN NATURA și etichetat , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

