Ce caram cu noi in fiecare zi?

Eu incep sa scriu atunci cind simt ca pot transmite ceva…acum voi adauga  pe acest blog un mic articol despre ce urmaresc sa va fac sa intelegeti. In primul rand va spun ca oricat ne-am zbate sa supravietuim totul depinde nu de noi ci de Dumnezeu.Daca vrea El sa scapi din toate belelele, scapi fara doar si poate.Acum si noi nu trebuie sa dormim in bocanci trebuie sa contribuim si noi cu ceva in a ne apara pielea. De aceea am facut acest blog care este printre putinele care trateaza acest subiect…Supravietuirea.Am cautat pe la noi pe la straini… sunt foarte putine bloguri care trateaza acest subiect cu seriozitate si competenta.Majoritatea sunt la americani dar sunt destul de slabute s-au incomplete.Eu vreau ca acest blog sa fie cel mai bun cel mai complet si sa gasim in el raspunsul la orice intrebare in materie de supravietuire urbana s-au in natura outdoor.Americani nu sunt prosti, ei stiu ca la ei se vor petrece multe dezastre si vedeti cate se intimpla chiar acum, uragane incendii de proporti si ierni deosebit de grele.
Sunt cu mult mai pregatiti ca noi au facut un hobby din pregatirea pentru intimpinarea dezastrelor si nu e rau asta.Mai exista si acel concept EDC (every day carry) ce caram cu noi in fiecare zi care este superb… vreau sa va dau si voua acest microb si nu o sa va para rau ca va contaminez.Nu ne costa mai nimic, dar daca avem nevoie de ceva la un moment dat in vre-o situatie critica imediat apelam la ce avem deja la noi.Acum am sa va spun ce car eu dupa mine cind merg la serviciu.Am un mic rucsac iata ce contine:un briceag cu lama blocabila Victorinox (Santinel se numeste) taie foarte bine se ascute usor foarte rezistent.Cutitul este o unealta indispensabila si chiar ne trebuie..Detin un patent care se stringe si are in manere tot felul de surubenite, lame de cutit fierastrau, sula,tirbuson,desfacator capace, conserve etc se mai numeste „multitool” este foarte mic cand se strange nu ocupa spatiu.Am lanterna in caz de cadere a curentului. Mai am si la port chei o lanterna mica dar foarte puternica. Port intotdeauna brichete, una antivint celebra Zippo si una cu gaz lichefiat Bic sau Clipper.Am un marker si un pix pentru scris.Am un flacon unde imi tin medicamentele de care pot avea nevoie calmante antitermice, Leucoplast etc. O oglinda foarte mica, o lupa, o lama de ras.Este bine sa avem un recipient cu 1 litru de apa, o banala sticla de plastic.Servetele, un mic sapun, hrana pentru 12 ore.Doua telefoane mobile incarcatoarele aferente. Acum acest articol l-am scris cu unul dintre telefoane ,e un smartphone si am un abonament de 1 gigabite de internet prin eter cu care imi fac treaba multumitor.Multe din articole le scriu si trimit pe blog prin telefonul acesta, un Samsung Galaxy Android.Posed si un radio mic cu acumulatori astfel nu mai cumpar baterii… ca ma usca la bani. Ca crestin ortodox ce sunt am in rucsac Psaltire si mica Pravilioara format mic. La git am o cruce de lemn de la manastirea Sinaia, suvenir.Ceas de mina Cassio baterie 10 ani durata viata, rezistent la apa sunt super multumit de el si a costat numai 90 de lei.Tin cu mine si un spray lacrimogen cu piper, nu omoara pe nimeni dar ii tine la  distanta pe eventuali agresori oameni s-au caini.Eu sunt agent de paza si face parte din dotare asa ca nu am dat un sfant pe el. Am pe blog articole si clipuri video despre ce este bine sa avem asupra noastra pentru usurarea modului de viata.Acum fiecare cara dupa el si in functie de specificul muncii pe care o face aici mai apar diferente.Sper ca v-am dat ceva idei despre EDC ce inseamna el si cat de usor e de realizat.Ce bine este sa ai tot ce-ti trebuie la momentul potrivit ,cand alti se scarpina in cap pentru ca nu au una, ca nu au alta. Dragi mei va salut… si mult succes in dotarea cu cele necesare unor oameni chibzuiti.

Acest articol a fost publicat în NECESAR SUPRAVIETUIRE și etichetat , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

