Va vorbeste un paranoic si bolnav mintal!

image

Va vorbeste un paranoic si bolnav mintal!

Cam asa am fost catalogat de un tanar banuiesc,din generatiile astea de acum McDonalds.O sa le iasa pe nas rasfatul in care au fost crescuti de parinti. Va da-ti seama ce vremuri ii asteapta?Nici macar armata nu mai fac. Sunt total neajutorati imi este mila de ei, pentru ca daca acum in vreme de pace au o rata de sinucideri foarte mare ma intreb ce vor face in vreme de razboi.Din te miri ce problema de nimic ei isi pun capat zilelor.Am afisat un articol despre adaposturi si dotarea lor.Sunt numerosi oameni care sunt interesati de acest lucru. De ce sunt interesati?Pentru ca au realizat ca un razboi nimicitor se va declansa in lume si vor sa incerce sa faca ceva pentru familie… este asta ceva paranoic?Adapost nu inseamna bunker militar idiotule! Inseamna un mic adapost exact cum este descris si poate fi construit in timp acolo unde exista posibilitatea.Materialul nu este scris de mine imbecilule!Eu stau la bloc handicapatule… dar m-am gindit pentru cei ce stau la tara sau la curte si au posibilitatea sa realizeze asa ceva.Am creat acest blog care aduna informatii din acest domeniu putin dezvoltat in blogosfera romaneasca.Si ma repet,
este un ajutor pentru vremurile care vor veni.Multi merg pe ideea ca daca vor fii catastrofe naturale sau provocate ,de om numai Dumnezeu ii poate salva asa ca nu are rost sa se framante.Expresia  „Dumnezeu iti da si te ajuta da nu-ti baga in sac” va spune ceva?Mie da…inteleg ca nu trebuie sa ispitesc pe Domnul si Dumnezeul meu si trebuie sa cunosc si eu cate ceva despre felul cum imi pot apara viata pe care am primit-o in dar.Sunt in alte tari foarte multe bloguri care invata pe oameni cum sa se protejeze. Vin vremuri cand ne vom refugia vom merge din loc in alt loc vor exista prigoane impotriva crestinilor nu mai vorbesc de razboi, revolte,foamete lipsuri de tot felul.Trebuie sa avem un minim de cunostinte pentru a ne descurca onorabil.Ce este rau in asta?In Finlanda se construiesc orase subterane in China sunt de mult, in Rusia se construiesc masiv oare de ce?Magnati si oameni cu bani au luat calea padurilor si locurilor izolate cautati gasiti si informati-va ca eu nu va mint!Oare de ce fac toate astea? Raspunsul il ve-ti afla singuri doar sa vreti.Asa ca este bine sa nu judecati pe oameni care va sfatuiesc sa va pregatiti mental, sufleteste si practic pentru vremuri foarte interesante dupa cum spune chinezul.

Acest articol a fost publicat în SUPRAVIETUIRE URBANA și etichetat , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

