Cel mai putin te asculta uneori cel/cea de langa tine!

image

O sa incep direct… este vorba de familia mea.Sunt sigur ca sunt numerosi crestini ortodocsi barbati s-au femei care au probleme reale cu partenerul de viata si cu copiii.Eu expun cazul meu ca sunt pe blogul meu, si poate va captez atentia citeva momente. Nu am de gind sa va rapesc prea mult din timpul dumneavoastra.Eu am spus si spun treziti-va romani…da, dar am o  problema nu am reusit sa deschid mintea si sufletul nici macar sotiei mele cu care traiesc un adevarat cosmar. Il traiesc din prima luna in care m-am casatorit si de atunci au trecut 13 ani in care cosmarul sa derulat imperturbabil.Sunt multi care spun ca au frica de Dumnezeu eu am o mare indoiala in privinta asta.Multi si multe se roaga, merg la biserica, pun lumanari, se inchina in fata icoanelor dar in inima si in suflet sunt. ca de piatra.  Ar mai fii o problema habar nu au cum trebuie sa fie un crestin adevarat, pur si simplu nu stiu cea ce este placut lui Dumnezeu sa vada la un crestin.Incredibil dar eu va spun ca e adevarat.Ca sot nu am batut-o cum  se poarta pe la noi, si nu am umilit-o  nu i-am dorit raul vreodata ca nu de asta m-am casatorit.Dar ea ma uraste si in fiecare an are 2 tentative cel putin de a parasi caminul conjugal.Daca la inceput mergeam impreuna la biserica acum mergem separat.I-am spus ca nu este bine asa dar degeaba ma uraste cu desavarsire.Mereu imi zice ca regreta ca sa casatorit cu mine. Si eu regret, dar nu am uitat cuvintele preotului din biserica si stiu ca unirea a doua fiinte inaintea lui Dumnezeu nu trebuie tratata cu usurinta e un legamant acolo care trebuie respectat.Pentru Dumnezeu am rabdat si voi rabda faptul ca nu ma asculta si nu ma respecta ca sot.Stiu ca este ispitita de diavol desi sta si se roaga.Am un copil cu aceasta femeie, un baiat de 12 ani Florin un copil plin de viata.Problema este ca sotia mea are oroare si o frica teribila dusa pana la paroxism de a ramine insarcinata.Care stim cu toti ca e un pacat grav.As putea sa o parasesc oricind pentru ca incalca canoanele biserici prin refuzul de a zamisli copiii.Dar nu am facut-o de dragul copilului meu.Nu vreau sa creasca fara tata.Conteaza enorm sa ai ambi parinti alaturi de tine.Nu stiu de ce ma uraste nu am inselat-o nu am batut-o, nu vin beat acasa nu umblu aiurea pe strazi, doar munca si casa atat stiu.Este tragic sa ne numim crestini sa ne rugam la Dumnezeu si sa ne uram sotia/sotul este infiorator.Dumnezeu vede toate astea, imi este rusine de El ca-L obligam sa vada toata aceasta nesimtirea a noastra.Daca am vazut ca nu vrea sa nasca copiii ca sa nu-mi pierd si mantuirea am hotarat sa nu mai mai apropii de ea ca barbat.Nu mai vreau sa folosesc metode anticonceptionale pentru ca este un pacat greu si duce la iad si eu nu prea vreau sa ma duc acolo pentru o femeie proasta.Am si eu blogurile astea…Asa inteleg eu sa lupt in momentul de fata ,sotia mea priveste cu dispret si a strambat din nas cand a fost vorba sa mearga cu mine la intilnirea celor care vrem sa fim crestini nu numai cu numele, dar si cu inima.Ve-ti spune ca trebuie sa ma rog pentru ea am facut asta dar nu sa schimbat in bine.Si poate ca petrece mai mult timp ca mine la rugaciune, dar nu vad roadele in comportamentul ei. Nu mai inteleg nimic, asta e dragostea nu o obtii cu forta. Oricum regret ca nu am ramas singur, sa-mi dedic viata si energia mantuiri si apropieri de Dumnezeu.Totusi am bucuria ca am 2 copiii.Am si o fata conceputa cu alta femeie si care a reprezentat un alt esec al vietii mele alaturi de femei.Da… sunt ca sa zic asa un om patit si trecut prin multe.Cealalta a avortat un copil mai inainte de a. avea fata.Am rupt-o cu bataia caci pe mine nu ma intrebat daca doresc un copil…si tare imi doream.Dar asa sunt unele femei criminale.Deci cam asta e povestea mea stau in casa cu dusmanul…care imi este inca sotie nu stiu cat timp de acum incolo.Asta este cazul meu dar sunt mii de cazuri mai grave mai ciudate.Tare mai maniem pe Dumnezeu cu prostia noastra. Si spun celorlalte femei care sunt mai destepte iubiti-va barbati daca vreti sa fti iubite si respectate. Mergeti impreuna la biserica nu separat.Lasati mindria si orgoliul deoparte ca duce in iad.Si nasteti copiii! Dumnezeu pentru asta va menit, sa da-ti viata. Eva inseamna viata.

gerik64

cititi si….

Ce cred eu si cum gandesc…

Dialog cu oaspetii mei…

Cum va fii anul 2011 partea a doua

O tara numita Suferinta!

PAREREA UNUI LAIC DESPRE EXORCISM.

Bloguri, site-uri, facebook,twitter…

Tara in care nu mai exista oameni de valoare.

Acest articol a fost publicat în Uncategorized și etichetat , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

