50 de moduri de a slăbi

50 de moduri de a slăbi

Dacă doriţi să învăţaţi cum să piardă în greutate , atunci sunteţi pe pagina bună. Ne-am adunat de top 50 moduri de a pierde în greutate într-un mod sanatos, fara a recurge la alimentaţia nesănătoasă sau produse moft. Aceste sfaturi variază de la modificările stilului de viaţă, cu privire la modul de moduri de a controla foamea, cum să reducă la minimum caloriile pe care le consuma si cum poti imbunatati activitatea dumneavoastră şi nivelurile de exerciţiu.

Ei sunt foarte uşor să adopte şi ele sunt lucruri simple pe care le cunosc deja şi lucruri pe care nu ştiu, dar pot juca rolul lor în scădere în greutate. Aceste idei inteligent vă pot ajuta să sari începe eforturile de scădere în greutate şi vă va oferi o perspectiva noua asupra modului de abordare a procesului. Du-te prin lista, partaja cu prietenii şi bucuraţi-vă de sine nou. Când sunteţi gata, citiţi „7 pasi despre cum să piardă în greutate” ghid pentru a începe.

    1. Exerciţiu zilnic. Prin exercitarea de zi cu zi va creşte metabolismul dvs., vă păstraţi inima sanatoasa si va creste sansele de a reduce greutatea ta.

    2. Mănâncă în farfurii mai mici. Mai multe studii arata ca cantitatea de alimente ce mananci depinde de mărimea plăcilor de dumneavoastră. Mai mare placa de mai multă hrană veţi mânca. Există o legătură între dimensiunea psihologică a plăcii şi cantitatea de alimente ce mananci, indiferent de cât de foame esti.

    3. Asiguraţi-alimentare alegeri inteligente . Reducerea alimentare portii dvs. vă va ajuta să piardă în greutate, dar fiind selective privind alimentele pe care le mananci te va ajuta sa slabesti mai repede.

    4. Dormi cel puţin 7 ore pe zi. Cercetările indică faptul că oamenii care dorm mai puţin de 7 ore pe zi, tind să se acumuleze în greutate mai mult decât cei care dorm în mod normal. Există o logică ştiinţifică în spatele acest lucru şi are de a face cu hormoni eliberati in timpul somnului.

    5. Scoateţi pielea de pui. Prin eliminarea pielea de pui puteţi economisi până la 100 de calorii per bucata normal.

    6. Nu uitaţi alimentele dvs. preferate. Mulţi oameni tind să abandoneze complet alimentele lor preferate din dieta lor, mai ales atunci când alimentele transporta o mulţime de calorii. Acest lucru nu este recomandat, deoarece în cele din urmă vă va da-te şi mănâncă aceste alimente in cantitati mai mari. Mai bine să păstraţi-le în dieta dumneavoastră şi le-au ca o „recompensă” pentru realizarea obiectivelor dvs. de pierdere în greutate.

    7. Aruncaţi mancarea grasa de la bucatarie si frigider. Ei spun că „Prevenirea este întotdeauna cel mai bun leac”, iar acest lucru este valabil pentru pierderea în greutate, de asemenea. În loc de a fi ispitit salva mai bine te de necazuri şi elimina orice mancaruri grase, dulciuri, grasimi alimente complete şi băuturi de la bucatarie si frigider. În loc să înlocuiască aceste alimente cu fructe şi legume proaspete.

    8. Substitut grăsime deplină cu conţinut redus de grăsimi. Laptele este esential pentru organism, deoarece de vitamine şi minerale care le conţine, dar acest lucru nu înseamnă că aveţi nevoie pentru a bea grăsime din lapte complet. În schimb a comuta la-grăsimi din lapte scăzut şi de a salva zeci de calorii pe zi. Daca faci niste calcule simple din caloriile pe care le poate salva pe zi, iti vei da seama că acest lucru este foarte important, dacă doriţi să piardă în greutate. Puteţi face acelaşi lucru cu băuturile răcoritoare zahăr şi băuturilor răcoritoare dieta.

    9. Mersul pe jos este una dintre cele mai simple moduri de a pierde in greutate. Nu vă fie teamă să meargă. De fiecare dată când veţi obţine o şansă de a merge văd acest lucru ca pe o oportunitate să-şi verse cateva kilograme. Încercaţi să găsească modalităţi de a merge la fel de mult ca poti. Puteţi să vă parcaţi maşina ingenios departe de biroul dvs., astfel încât veţi obţine o şansă de a mers pe jos de la dumneavoastră şi de a lucra pe o bază de zi cu zi. În timp ce la locul de muncă ignora lifturi şi face unele exercitii cardio, prin utilizarea pe scări.

    10. Nu luaţi crema cu cafea. Mulţi oameni urmeze o dieta pentru a pierde in greutate, dar ei beau cafea dulce cu lapte şi smântână. Acest lucru poate distruge literalmente eforturile, in special atunci cand bea 5-6 băuturi de cafea pe zi. În loc să încercaţi să obţineţi utilizate pentru cafea neagră fără zahăr. Odată ce aţi intra în obiceiul de a bea cafea neagra va veti da seama, de asemenea, că are un gust mai bun.

  • Fiber este prietenul tau de scădere în greutate. Fiber este foarte important în Pierdere în Greutate Dieta pentru mai multe motive. În primul rând se poate tine pe deplin pentru perioade mai lungi, al doilea se curata pe dinauntru si nu in ultimul rand se poate stimula metabolismul, ceea ce înseamnă pierderea în greutate mai repede.

  • Apa este vitală pentru succesul pierderea in greutate. Nu subestima puterea de apă în a pierde greutate. Apa are 0 calorii, acesta vă poate da o senzatie de satietate astfel veţi mânca mai puţin, vă ajută să toxinele culoare de pe piele şi corp şi menţine corpul hidratat organe şi în stare bună. 6-8 pahare de apa pe zi sunt suficiente pentru o persoană obişnuită. Începe şi se încheie ziua cu un pahar de apă rece, proaspătă şi nu uitaţi că corpul nostru este de 75% apă şi avem nevoie să continuu re-umple rezervele noastre.

  • şi alimentele picante Hot creşte metabolismul. Este un fapt dovedit că şi alimentele picante fierbinte poate creşte metabolismul. Acest lucru se datorează faptului că ei accelera organismului termice rata oferind astfel un impuls pentru procesul de ardere a grasimilor.

  • Temperaturile la rece sunt mai bune decât calde . Organismul are nevoie de a arde mai multa energie atunci când la temperaturi rece pentru a menţine corpul cald şi la temperatura niveluri normale. Acest lucru are un impact pozitiv în procesul de ardere a grasimilor global. Acesta nu poate fi modul cel mai eficient de a pierde in greutate, dar este un factor care ajută.

  • Spala-te pe dinti dupa cina. O mulţime de oameni au tendinta de a gustare atunci cand ma uit la TV pe timp de noapte. Aceasta nu este o alegere buna, deoarece de calorii consumate sunt mai dificil să ardă, deoarece nu există activitate organism minim pe timp de noapte. Un truc frumos este sa speli pe dinti dupa cina, astfel încât vă veţi pierde dorinţa de snacks-uri. Puteţi face, de asemenea, un obicei de a bea un pahar de apă după cină, pentru a menţine stomacul plin.

  • Profesioniştii sunt acolo pentru a vă ajuta. Dacă încercaţi să piardă în greutate de ceva timp, dar nu se poate obţine rezultatele dorite, poate e timpul pentru a obţine nişte ajutor profesionist. Antrenorii personali, dieteticienilor, antrenorilor de viata sunt acolo pentru a vă ajuta să treceţi prin procesul şi by-pass-obstacole dumneavoastră. Va trebui să plătească nişte bani pentru serviciile lor, dar este o investiţie în valoare de viaţă care în fiecare penny.

  • Aflaţi cum să-şi exercite corect . Uneori nu este suficient să-şi exercite, dar este important să învăţăm cum să efectueze exerciţii corect. Există mii de on-line video demonstrează modul corect de a face acest lucru exercitarea intra în obiceiul de a exercita inteligente şi nu greu.

  • Creaţi un plan şi stick la el. Avand un plan de scădere în greutate este esenţială. Ai nevoie de a avea o viziune asupra a ceea ce doriţi să realizeze şi să exprime această viziune într-un plan detaliu cu etape şi obiective specifice. Încercaţi să facă planul dvs. cât mai specific. Identifica în mod clar cât de multe de lire sterline pe care doriţi să-şi piardă şi când. De exemplu, puteţi afirma că „obiectivul meu este de a pierde 10 de kilograme”, până la sfârşitul anului.

  • Proteine ​​

  • sunt vitale pentru un organism sănătos. Ai nevoie de a lua-în proteine ​​la fiecare masa, deoarece proteine ​​poate ajuta muschii creştere dvs. şi vă puteţi păstra stomacul plin pentru perioade mai lungi. surse Mare de proteine ​​sunt carne slabă, grăsime iaurt, oua, nuci si unt de arahide.

  •  Cinaţi cu grijă. mese în mod frecvent pot avea un impact negativ asupra eforturilor de greutate, pierderea ta. Când de alimentatie de obicei mananci mai mult şi nu aveţi nici un control asupra modului în care produsele alimentare este pregătit. Dacă într-adevăr trebuie să mănânce afară pentru afaceri sau de plăcere, atunci preferă bucătăria chinezească sau preparate din bucătăria mediteraneană, care promovează o alimentaţie sănătoasă.

  • Nu exista miracole in pierderea in greutate. Feriti-va de produsele care promit pierderea în greutate rezultate rapide cu efort minim. Minunile nu se întâmplă atunci când vine vorba de a pierde in greutate. În cazul în care un produs, dieta sau pilula este prea bun ca să fie adevărat, atunci este probabil un fals. Există o singură modalitate de a pierde în greutate şi acest lucru este printr-o dieta echilibrata si exercitii fizice regulate.

  • Nu folosiţi ulei de gătit sau unt pentru alimente prajite. prajelile ar trebui să fie eliminate din dieta ta, dar în cazul în care va trebui să mâncaţi alimente prăjite, apoi asiguraţi-vă că folosiţi un spray de gatit pentru pan în loc de o lingura de unt sau margarină . Această modificare simplu vă poate economisi până la 100 de calorii pe care deservesc normal.

  • Gândire pozitivă pierdere în greutate =. Tu nu va fi capabil să-şi piardă în greutate, dacă nu păstraţi o atitudine pozitivă. Schimba mentalitatea si abordarea pierdere în greutate ca un pas major pentru o mai bună şi mai sănătos de viaţă. Vizualiza succesul dumneavoastră şi nu lasa obstacolele şi problemele bloc fericirea ta. Gândirea pozitivă este şi cel mai important prim pas în arhivare obiectivele dvs.. Stai departe de influenţele negative (inclusiv persoane în mediul dvs. care nu împărtăşesc aceleaşi opinii) şi să fie optimist. Nu există absolut nici un motiv că nu vă puteţi îndeplini obiectivele dumneavoastră.

  • Citiţi întotdeauna etichetele produselor alimentare. etichetele produselor alimentare nu sunt acolo pentru a umple spaţiul de pe ambalajele produselor alimentare, dar acestea conţin informaţii utile despre element. Printre alte lucruri de citit eticheta produselor alimentare, puteţi vedea numărul de calorii, grăsimi şi zahăr. Aceste cifre sunt importante pentru persoanele care doresc să piardă în greutate, deoarece acestea pot fi folosite ca un ghid asupra a ceea ce alimente pentru a mânca şi ce alimente pentru a evita.

  • Cauta in greutate amicul pierderea ta. cercetare recente arată că oamenii care au un „buddy pierderea în greutate”, au mai multe şanse în a pierde în greutate decât cei care încearcă singuri. Un prieten pierderea in greutate este cineva care împărtăşeşte aceleaşi obiective cu tine în ceea ce priveşte pierderea in greutate este în cauză. Puteţi aminti fiecare alte obiective de dumneavoastră şi a obţine motivaţie atunci când apar probleme.

  • Ceas colesterolului. Având grijă de nivelurile de colesterol nu este numai buna pentru sanatatea ta, dar este, de asemenea, important pentru eforturile dvs. de a pierde in greutate. Ca o regulă de degetul mare limita consumul de grăsimi alimente complete cum ar fi ficatul, carnea de organe şi completă produse lactate grase. În schimb prefera carne macră (pentru Lean curcan exemplu) şi de peşte.

  • Mancati incet si se opreasca atunci cand sunt pline . Este nevoie de aproximativ 20 de minute pentru a creierului de a primi semnal de la stomac că eşti plin. Daca mananci repede mesajul nu ajunge la creier şi veţi sfârşi prin a manca alimente cantităţi mai mult decat ai nevoie. Ce trebuie să faceţi în schimb, este Mancati incet si mestecati mancarea foarte bine si nu mai mananca, atunci când sunt sentimentul că eşti nu mai foame.

  • reclame alimentare sunt făcute pentru a vinde. Nu te lăsa păcălit de reclame alimente. Aceste tipuri de anunţuri au un singur scop şi acest lucru este de a vinde mai multe produse. Nu cred că nimic spun, deoarece acestea nu sunt responsabili pentru orice organizaţie. Inainte de a cumpara un element de alimentare l-aţi văzut la TV asiguraţi-vă că verificaţi eticheta produselor alimentare pentru numărul de calorii şi procentul de grăsime.

  • Fructe peste tot. Ar trebui să ştii până acum că fructele şi legumele sunt foarte bune pentru dieta ta. Puteţi păstra inteligent o minge de fructe si legume proaspete pe masa din bucatarie sau frigider, astfel încât acestea sunt uşor accesibile de către toţi membrii familiei. Pentru a face coşul dvs. mai atractive pentru copii pune fructe cu culori strălucitoare, cum ar fi căpşuni, mere, zmeura si banane.

  • Urmeze o dietă echilibrată. Exista un singur cel mai bun regim alimentar pentru pierderea în greutate şi acest lucru este dieta echilibrata. O dieta echilibrata nu exclude complet orice tip de produse alimentare provenind din mesele dvs., dar promoveaza consumul de carbohidrati, proteine ​​si grasimi. Toate aceste substante nutritive sunt esenţiale pentru un organism sănătos. Procentul propriu-zis este: 35% proteine, carbohidrati 45% şi 20% grăsimi. Orice dieta, care se schimbă în mod substanţial aceste cifre este nesănătos şi ar trebui să fie urmată doar după îndrumarea unui medic nutritionist sau certificate profesionale.

  • Stai departe de bufet. Ia acest sfat literalmente şi să încerce să evite să fie aproape de un bufet, fie atunci când vă aflaţi într-un partid sau un restaurant. Fiind aproape de o mare selecţie de a privi alimentele grase, dar frumos va face cu siguranţă nici un bine pentru greutatea eforturile pierderea ta. Mai bine să păstreze o distanţă şi să mănânce alimente dvs. portii normale decât să fie transportate departe de ispita bufet.

  • Nu compara servesc alimente dimensiuni. Atunci când într-un partid sau o adunare nu se compara cu ceea ce mananci ceea ce alte persoane mananca. Fiecare individ are nevoi diferite de calorii, în funcţie de vârstă, sex şi nivelurile de activitate, astfel încât ceea ce este potrivit pentru o persoană poate fi prea mult pentru un alt. Stai în limitele dvs. de zi cu zi şi să se concentreze pe obiectivele dvs. de calorii.

  • Luaţi salata ca un starter. Unul dintre principalele motive pentru care ar trebui să aveţi un aperitiv înainte de mesele principale este de a controla foamea, astfel încât vă veţi simţi mulţumit mai devreme. O salată verde proaspătă este o alegere perfecta, deoarece fibra de legume va reduce pofta de mancare. Acest tip de salata este foarte usor de preparat chiar la domiciliu. Ce aveţi nevoie pentru a se asigura este că nu ia orice pansament care se va adăuga o sumă substanţială de calorii la salata ta.

  • Mananca numai pe masa de cină. Multe familii au tendinta sa manance snacks-uri în timp ce vă uitaţi la TV sau în timp ce în maşină merge pe un drum lung. Peste abuzeze de acest lucru poate avea un impact negativ eforturile dumneavoastră de a pierde în greutate şi, în plus, este un obicei prost pentru copiii dumneavoastră. Setaţi unele reguli care alimentar este doar servit pe masa din bucătărie şi la date stabilite şi a stabilit un exemplu bun pentru copiii dvs. şi alţi membri ai familiei.

  • Activitatea fizica. Prin a fi activ fizic pe tot parcursul zilei vă puteţi stimula metabolismul şi, în acelaşi timp vă arde un extra putine calorii, astfel vei pierde in greutate mai repede.

  • Mănâncă la intervale specificate. Nu mâncaţi numai când vă este foame, dar incercati sa mancati la intervale stabilite pe tot parcursul zilei şi, dacă este posibil, în acelaşi timp. De către următoarele acest model va evita supraalimentarea în timpul meselor principale si, de asemenea, corpul tau va fi într-o poziţie mai bună pentru a digera alimentele si arde calorii in plus.

  • Stabilit un timp minim pentru plimbari pe zi. Indiferent de ceea ce dieta sau exercitii de rutina sunteţi în urma tu ar trebui să stabilească un timp minim pentru plimbari pe zi. Acest lucru poate fi de 30 minute împărţită în 3 10 sesiuni de minute, unul dimineaţa, unul în după-amiaza şi noaptea târziu, o cină la dreapta după.

  • Prefera sa manance fructe proaspete decât băut sucuri proaspete. Dacă aveţi posibilitatea de a alege între a mânca un fruct proaspăt şi de băut un suc proaspăt, atunci du-te pentru prima. Posibilitati de alimentatie un fruct vă va oferi mai multe vitamine şi minerale, precum şi ai ajuns sa pierzi un putine calorii de la mestecat. Pe de altă parte doar de băut suc va adăuga doar calorii la dieta ta si vitamine şi minerale mai puţin.

  • Greutate de ridicare şi exerciţii de formare de rezistenţă. Cel mai bun mod de a pierde in greutate este prin exercitii cardio. Cardio sunt printre eficiente exerciţii de grăsime de ardere cel mai mult. Greutate de ridicare şi exerciţii de formare de rezistenţă vă va ajuta să construiască mai mult tesut muscular in loc de grasime. Combinaţia de greutate de ridicare exercitii cardio, plus va genera cel mai bun rezultat posibil în cel mai scurt timp posibil.

  • Muschii ajutor organismul sa arda mai multe calorii in timp ce la restul. Dacă vă puteţi gestiona pentru a construi muschii mai mult vă veţi bucura de ardere mai rapida a caloriilor, deoarece procesul continuă în cursul perioadei de voi odihni pe voi.

  • Dacă nu sunteţi o celebritate, atunci nu poţi avea un corp celebritate . Acest lucru poate suna dur, dar tu nu ar trebui să te compari cu celebritati. Celebrităţi au toţi banii, timpul şi resursele pentru a obţine corpul pe care doresc şi uită-te în formă şi sănătos. Oamenii normali au limitat timp să-şi exercite şi nu pot cheltui sume imense de bani doar pentru a arata bine. Fii realist asupra a ceea ce doriţi să realizeze şi să aprecieze corpul tău şi arată.

  • Bucuraţi-vă de călătorie. Pierderea in greutate este ca o călătorie mare şi aveţi nevoie de a se bucura de fiecare moment. Nu fi nefericit pentru că aveţi câteva kilograme sau mai mult, dar se bucură de călătorie la o mai sănătoase tine.

  • Personalizeaza-ti dieta ta. O dieta este unul dintre instrumentele pe care le pot utiliza pentru a obţine mai subtire. Dieta perfecta pentru tine este una care se potriveşte stilul tău de viaţă şi satisface propriile pentru nevoile şi cerinţele dumneavoastră. O dieta care lucreaza pentru un prieten nu va funcţiona neapărat pentru tine si vice versa. Petrece ceva timp gasirea dieta care pot lucra pentru tine şi stick la el pentru câteva luni înainte de a decide să-l schimbe. Orice ai face staţi pe un singur plan de pierdere în greutate şi nu se amestecă strategiile tale.

  • Oglinda nu minte niciodata. Pierderea de greutate şi psihologia sunt strâns legate şi diversele studii au aratat ca persoanele care au dreptul de psihologie sunt capabili de a pierde in greutate mai usor. Aceasta este în cazul în care oglinda poate juca un rol. Incearca sa mananci in fata unei oglinzi, astfel încât să te vezi manca. Privind-te mananca vă va aminti de obiective şi această reacţie psihologică va va face sa mananci mai putin. Mulţi oameni au încercat acest lucru şi că funcţionează mai ales atunci când nu au pe nimeni altcineva pentru a vă reaminti de greutate goluri pierderea ta.

  • mai mult stres – creştere în greutate mai mult . Stresul este factorul numarul unu pentru multe probleme de sănătate, inclusiv pierderea în greutate. Oamenii se accentuat pentru mai multe motive şi au întoarce la alimente (grasimi si dulciuri produsele alimentare de obicei), pentru confort. Dacă vă puteţi gestiona pentru a controla nivelul de stres în viaţa ta va fi capabil de a îmbunătăţi calitatea vieţii şi la rândul său, greutatea dumneavoastră şi arată.

  • Se cântăresc şi se măsoară corpul tau o data pe saptamana. Oamenii care sunt în proces de a pierde în greutate sunt foarte nerăbdători pentru a obţine rezultate şi, de obicei, acestea să cântărească şi să măsoare corpul lor de zi cu zi pentru a vedea dacă acestea au îmbunătăţit sau nu. Acest lucru nu este necesar şi poate face mai mult rău decât bine. Trebuie doar să cântărească o dată pe săptămână şi să păstreze rezultatele în greutate jurnalul pierderea ta. O dată pe lună a monitoriza progresul şi să ia măsuri corective.

  • Înţelegerea pierdere în greutate principiile de bază. Dacă doriţi să reuşească în orice proiect pe care, trebuie să fie educaţi şi informaţi cu privire la modul în care funcţionează proiect şi să înţeleagă factorii care va duce la finalizarea cu succes. Acest lucru este valabil pentru o pierdere in greutate, de asemenea. Învăţarea cum să piardă în greutate inseamna ca ai nevoie pentru a înţelege pierderea în greutate principiile de bază. De exemplu, trebuie să ştiţi că una 1 pound = 3500 calorii şi că, pentru a pierde in greutate trebuie să-şi petreacă mai multe calorii decât consumate.

  • Tine un jurnal. Un jurnal pot servi scopuri multe, dar cel mai important este pentru urmărirea progreselor dumneavoastră. elemente comune care să includă într-un jurnal sunt: ​​alimente consumate şi caloriile lor, obiectivele de calorii zilnic, tipul şi durata de exerciţii efectuate şi caloriile arse. Există multe calorii calculatoare gratuite on-line care vă pot ajuta să vă organizaţi jurnal şi chiar au tot timpul cu tine pe telefon sau prin Internet.

  • Fiţi pregătiţi si de un eventual de eşec. Deşi nu există niciun motiv de ce nu puteţi pierde în greutate, ar trebui să fie pregătite pentru a gestiona eşec, de asemenea. Nu există nici un motiv de panică dacă primiţi în loc de a pierde în greutate şi acest lucru nu este o scuză pentru a opri eforturile tale. Ce trebuie să faceţi în schimb, este analiza motivele care duc la cresterea in greutate şi să ia măsuri corective. Au în vedere că ceea ce urcă se duce în jos, precum şi aşteaptă astfel încât să aibă anomalii în acest proces.

  • Destul teorie, este timpul pentru a intra în practică şi începe a pierde greutate de astăzi

  • traducere din limba englez cu google translate: in mare parte cred ca ati inteles

Acest articol a fost publicat în FAMILIA și etichetat , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile despre tine sau dă clic pe un icon pentru autentificare:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s