Cele mai sanatoase 100 de alimente

Care sunt cele mai sanatoase 100 de alimente ce iti protejeaza organele?

vegetale-din-gradina

Nutritionistii germani au raspunsul la intrebarea:  Care sunt cele mai sanatoase 100 de alimente ce iti protejeaza organele?
Cei mai renumiti dintre ei au stabilit care sunt cele mai  sanatoase 100 de alimente ce iti protejeaza principalele organe.   Lista  acestora a fost publicata recent in ziarul Bild din Germania si a facut deja  furori in intreaga lume. In cazul legumelor si fructelor se recomanda ca acestea  sa fie consumate proaspete sau congelate, iar plantele medicinale indicate de  medicii germani trebuie administrate sub forma de infuzii, comprese sau  tincturi. 

Piele/par

  1. Pepenele.
    Are foarte putine calorii si e un fruct excelent pentru  mentinerea fermitatii pielii.
  2. Iaurtul degresat.
    Are o concentratie ridicata de vitamina A, iar  bacteriile sale imbunatatesc aspectul pielii.
  3. Graul.
    Are calciu, acizi grasi, dioxid de siliciu – provizii de  sanatate pentru piele, par si unghii.
  4. Orzul.
    Contine substante bioactive, infrumuseteaza si  revitalizeaza.
  5. Cimbrul.
    Curata organismul si reda stralucirea pielii.
  6. Hreanul.
    Regenereaza parul, pielea si unghiile, multumita substantelor  active continute.
  7. Mustarul.
    Regleaza fluxul sangvin la nivelul pielii.

Rinichi

8. Sfecla rosie.
Stimuleaza arderile celulare.

9. Visinele.
Contin potasiu, substanta pe care rinichii “se lupta” sa o  elimine din sange, cand e in exces.

10. Castravetele.
Are multa apa si stimuleaza activitatea rinichilor.

11. Telina.
Protejeaza rinichii de virusi. Afrodisiac…

12. Varza rosie.
Aminoacizii si proteinele sale actioneaza ca un filtru  pentru rinichi.

13. Gulia.
Vitamina C protejeaza celulele renale, iar fierul si fosforul  energizeaza.

14. Ridichea neagra.
Are proprietati de antibiotice naturale.

15. Varza murata.
Detoxifica intregul organism.

16. Hrisca.
In medicina complementara, e folosita ca produs dietetic in  cazul bolilor de rinichi si in diabet.
E eficienta daca suferiti de  hipertensiune arteriala.

17. Patrunjelul.
Detine combinatia ideala de minerale pentru a curata  rinichii.

Oase

18. Migdalele.
Contin magneziu, care ajuta oasele sa ramana sanatoase.

19. Spanacul.
Aduce in organism necesarul de calciu pentru rezistenta  oaselor si functionarea muschilor.

20. Meiul.
Deosebit de bun pentru copii, carora le intareste dintii,  oasele si le stimuleaza cresterea.

21. Secara.
Benefica pentru dinti, oase si muschi. E o sursa ideala de  oligtlemente, cum ar fi B-vitamine, potasiu, magneziu, mangan, fier si zinc.

22. Branza.
Este o sursa de calciu, contribuind la intarirea oaselor.

Intestine/stomac

23. Tinctura de fenicul.
Protejeaza mucoasele intestinale.

24. Pastarnacul.
Stimuleaza digestia.

25. Mango.
Are vitamina A si antioxidanti ce apara mucoasa  intestinala.

26. Arpacasul.
Aduce in organism necesarul de fibre, magneziu si fosfor  pentru o digestie sanatoasa.

27. Mararul.
Amelioreaza indigestia.

28. Soia.
Are proprietati anticancerigene.

29. Nucile.
Contin o forma purificata de Omega 3, care ajuta la reducerea  riscului de cancer al intestinelor.

Ficat

30. Anghinarea.
Are proteine regenerative, iar acidul folic si  antioxidantii sai previn bolile hepatice.

31. Sucul de ridiche.
Stimuleaza secretia bilei.

32. Conopida.
Contribuie la protejarea si imbunatatirea activitii  ficatului.

33. Drojdia de bere.
E o importanta sursa de vitamina B, detoxifica  ficatul.

34. Nasturelul (Nasturtium Officinale).
E folosit la producerea mustarului  si a uleiurilor bune pentru metabolismul bilei si al ficatului.

35. Papadia.
Reduce colesterolul si ajuta la buna functionare a  ficatului.

36. Laptele.
Apara ficatul de diferite afectiuni frecvente.

37. Menta.
Uleiurile sale esentiale stimuleaza secretia biliara si ajuta  la calmarea crampelor.

38. Sunatoarea.
Degreseaza ficatul.

39. Algele marine.
Contin vitamina B, fier si proteine de buna  calitate.

Creier

40. Lintea.
Contine proteine, glucide si lecitina de care au nevoie  celulele creierului.

41. Quinoa.
Bogat in fier, intareste memoria si incetineste procesul de  imbatranire.

42. Carnea de pasare de curte.
Are grasimi si uleiuri care ofera energie  celulelor nervoase.

43. Fasolea.
Creste puterea de concentrare.

44. Oul.
E o sursa grozava de proteine, iar galbenusul contine colina,  care ajuta la dezvoltarea memoriei.

45. Avocado.
E un fruct care combate stresul, nervozitatea si  insomnia.

46. Bananele.
Contin substante benefice pentru creier. Glucoza, vitaminele  si mineralele fructelor il energizeaza.

47. Caisele.
Un amestec ideal de minerale ce stimuleaza neuronii.

48. Stafidele.
Au mult zahar (75%), resursa energetica pentru creier.

49. Perele.
Ajuta circulatia sangvina, iar zaharul si substantele  asemanatoare hormonilor intensifica puterea “de lucru” a creierului.

50. Mazarea.
E bogata in proteine bune pentru memorie si concentrare.

51. Salata verde
Substantele opiacee calmeaza sistemul nervos.

Ochi

52. Castanul salbatic.
Substantele sale active calmeaza iritatiile si  senzatia de usturime.

53. Arnica.
Uleiurile esentiale calmeaza inflamatiile oculare.

54. Mesteacanul alb.
Vitamina C, potasiul si calciul continute intaresc  imunitatea ochilor.

55. Limba de miel.
Are o multime de taninuri si saponine ce reduc  inflamarea vaselor conjunctivale.

56. Rostopasca.
Este eficienta impotriva virusilor, in special pentru  ochii uscati.

57. Gutuia.
Cu pectina si calciu, e buna pentru alergii si febra  fanului.

58. Iarba de silur (Euphrasia Officinalis).
Calmeaza ochii in cazul  persoanele tensionate, care stau mult in fata calculatorului.

59. Grasimea de gaina.
Impreuna cu iarba de silur, face minuni daca e  aplicata ca unguent pe ochi.

60. Strugurii.
Aceste fructe ajuta cu precadere ochiul in timpul vederii  nocturne.

61. Patlagina.
Taninurile sale trateaza infectiile oculare.

62. Capsunele.
Ajuta ochiul in timpul vederii nocturne.

63. Centaurium minus.
Tinctura acestei plante vindeca afectiunile  oculare.

64. Ananasul.
Contine numeroase enzime ce relaxeaza ochii celor care stau  mult la calculator.

65. Rozmarin.
Purifica ochii si protejeaza vasele de sange oculare.

Inima

66. Varza.
Are mult potasiu si fier, necesare inimii si circulatiei  sangvine.

67. Broccoli.
Previne ateroscleroza si atacurile de cord, prin continutul  de calciu, fier si caroten.

68. Ridichea.
Apara impotriva atacurilor de inima.

69. Portocalele.
Contin vitamina C, care scade valoarea colesterolului din  sange. In plus, are si putine calorii.

70. Morcovul.
Acidul folic si bioflavonoidele radacinoasei protejeaza  inima.

71. Pestele.
Acizii grasi Omega 3 apara sistemul vascular de inflamatii si  de calcifieri.

72. Ceapa.
Scade presiunea sangelui, imbunatateste activitatea inimii si  circulatia.

73. Usturoiul.
Alicina continuta previne accidentele vasculare  cerebrale.

74. Usturoiul salbatic.
Substantele sale curata sangele de toxine.

75. Sparanghelul.
Asparagina curata cordul si vasele mari de sange.

76. Cicoarea.
Scade tensiunea arteriala si colesterolul, curata sangele cu  ajutorul unor minerale specifice.

77. Uleiul de masline.
Energizeaza cordul si reduce colesterolul.

78. Somonul.
Acest peste e o sursa buna de acizi grasi Omega 3, care  reusesc sa scada din nivelul trigliceridelor din sange.

79. Dovleacul.
Are efect benefic in cazul hipertensiunii arteriale si in  bolile de inima.

80. Cartofii.
Protejeaza contra accidentelor cerebro-vasculare, oferind o  cantitate mare de vitamina C pentru sistemul vascular.

81. Paprika.
Protejeaza inima si vasele de sange.

82. Rosiile.
Diuretice eficiente, normalizeaza tensiunea arteriala.

83. Maslinele.
Reduc colesterolul nociv si tensiunea arteriala.

84. Merele.
Contin 300 de substante esentiale pentru protectia intregului  sistem vascular.

85. Fasolea neagra.
O cana din acest aliment furnizeaza intre 120 si 320  miligrame de magneziu, mineral ce previne aparitia tulburarilor de ritm  cardiac.

86. Coacazele.
Cu cea mai mare concentratie de minerale si de vitamine C,  B, D si E, sunt bune pentru circulatia sangelui.

87. Zmeura.
Actioneaza ca o aspirina naturala, intarind sistemul  imunitar.

88. Murele.
Sunt considerate de specialistii germani fructe cardioactive,  ajutand la functionarea optima a cordului.

89. Socul.
Imbunatateste circulatia sangelui.

90. Piersicile.
Au multe vitamine si oligtlemente care protejeaza  inima.

91. Ciresele.
Improspateaza resursele de potasiu, calciu, magneziu, fier,  fosfor si siliciu.

92. Rubarba.
Fortifica inima si scade tensiunea arteriala.

93. Grepfrutul.
Are o enzima speciala, care previne obstructiile vasculare  si tromboza.

94. Ciuperca Shitake.
Reduce colesterolul.

95. Prunele.
Previn tromboza.

96. Curmalele.
Sunt bogate in fier, calciu si potasiu. Reduc tensiunea  arteriala, protejeaza impotriva aterosclerozei.

97. Afinele.
Pigmentul lor albastru ajuta la elasticitatea vaselor  sangvine.

98. Ovazul.
Are acizi grasi, benefici in bolile cardiovasculare.

99. Porumbul.
Are vitamina D si vitamina K.

100. Ardeiul iute.
Previne cresterea zaharului din sange, care poate duce  la formarea colesterolului pe vasele inimii

by acodex

 

Acest articol a fost publicat în NECESAR SUPRAVIETUIRE și etichetat , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile despre tine sau dă clic pe un icon pentru autentificare:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s