MESAJ

image

Va salut pe toti care va rezervati timp sa -mi vizitati blogul si aveti incredere in selectia de articole care o fac. Am mentionat faptul ca am in administrare 5 bloguri pe fiecare dintre ele postez diferit adica nu o sa intalniti aceleasi articole.Nu sunt un intelectual, nu am studii superioare sunt un om simplu care incerc sa informez semeni despre anumite lucruri care eu cred ca sunt esentiale pentru mintea si sufletul lor. Pentru mine consider ca (crestin ortodox) este foarte  important sa-mi asigur relatia cu Dumnezeu sa fie macar satisfacatoare si sa nu ajung in IAD.In al doilea rand vreau sa fiu liber si nu un sclav sau marioneta unui sistem.Libertatea este un lucru extrem de pretios si intodeauna am facut ce am vrut.In momentul cand vad ca libertatea imi este stirbita incep instinctiv sa lupt pentru ea.Noua Ordine Mondiala nu aduce libertate ea vine sa ne faca dependenti de o elita de super-bogatasi care vor sa ne trateze ca pe niste sclavi pentru ei nu suntem mai importanti decat niste viermi.Faptul ca vor sa ne extermine si ca au o idee fixa ca am fi prea multi ma indigneaza profund.Avem informati ca folosesc toate mijloacele sa ne decimeze si enumar cateva:otravirea alimentelor,otravirea aerului cu chemtrails,folosirea vaccinurilor ca metoda de asasinare lenta,producerea si dezvoltarea in laboratoare de virusi si bacteri ucigase.Acesti oameni rai pe toate caile ataca fiinta umana dorind sa ne aduca la cea mai josnica degradare morala si spirituala.Au ca ideal sa se ajunga la o singura religie la un singur lider mondial si toti locuitori pamantului sa fie controlati oriunde si oricand.Toata suflarea sa fie dependenta de ei nimeni sa nu faca vreo actiune de care acest sistem diabolic sa nu stie.Asa ceva nu trebuie sa acceptam
Suntem creati de Dumnezeu si pana si El ne respecta libertatea lucru care ma face sa-L iubesc mai mult ca orice pe pamant. Au un obstacol in Biserica Ortodoxa asa ca foarte mult ve-ti observa ca vor lovi in ea. Pentru a grabi instaurarea NOM vor folosi toate mijloacele cum ar fi atentate,revolte sociale,anarhie,pierderea suveranitati a multor tari,crize financiare iar la capat vor declansa al 3 lea razboi mondial.Este clar ca acest razboi va fi urzit pe considerente religioase.Asta la inceput… dupa acea nu va fi decat pentru distrugerea totala a tot ce inseamna fiinta umana indiferent in cine si ce crede.Ma opresc aici vor vedea cei care  scapa din acest masacru mondial ce va urma dupa
  acest razboi nimicitor.Am pe blog o pagina dedicata pentru profetiile care descriu aceasta conflagratie mondiala va invit sa o cititi.Am inceput lupta mea acum 6 luni si sper ca nu este in zadar efortul meu. Este bine sa va pregatiti pentru ce este mai rau… bine in lume nu va mai fi.Trebuie sa ne multumim cu cat mai putine sa traim simplu fara lux pentru ca impactul nenorocirilor care vor veni sa nu ne doboare fizic si mai ales psihic.Viata este o lupta si trebuie sa luptam pana la moarte, nu siguri ci cu Dumnezeu.Fara El nu putem face nimic.Principalul este sa ne mantuim asta este telul nostru si de acea am venit fiecare pe pamint.La moarte nu luam nimic cu noi decat credinta dreapta si faptele noastre.Va doresc tuturor multa intelepciune, sanatate, putere de lupta cu toate necazurile si suferintele care vrem nu vrem ne vor asalta pe acest pamant.

Acest articol a fost publicat în SPIRITUAL/ORTODOXISM și etichetat , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

