Every day carry.EDC concept.

image

image

image

Astazi m-am gandit sa va prezint EDC-ul meu.Every day carry sau ce caram dupa noi in fiecare zi.In SUA si alte tari e un concept raspandit si are multi fani.La munca in vacante pe strada noi avem nevoie de anumite lucruri pe care obisnuim sa le purtam dupa noi.Aceste lucruri este bine sa aibe si o utilitate maxima in anumite imprejurari pe care le putem intampina intr-o zi.Acum fiecare considera un obiect mai util pentru el in comparatie cu altul.Se intampla acest fapt pentru ca avem joburi diferite, meseri
diferite, activitati deosebite una de alta.Insa indiferent de activitatea pe care o avem unele obiecte nu trebuie sa ne lipseaca daca vrem sa credem ca suntem oameni chibzuiti si pregatiti.Din foto lipsesc telefonul Samsung Galaxy 1550 cu sistem de operare cu care am facut articolul si fotografiile si un ceas Casio cu bateria de 10 ani.Briceagul cu lama blocabila este un Victorinox Santinel cu lama lunga excelent dupa parerea mea.Am si o bricheta Zippo originala.Am un mini cleste patent care are in manere tot felul de de cutite si surubelnite.O lupa , rucsacul cu care ma deplasez la munca si oras.Cana de inox, cheile cu unghiera si mini lanterna.Lanterne doua obisnuiesc sa iau cu mine.Detin si un spray lacrimogen cu piper. Am medicamentele cu mine.

Acest articol a fost publicat în SUPRAVIETUIRE URBANA și etichetat , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

